Co to był za szalony czas! 300 podcastów i videocastów, najznakomitsi goście, największe marki.
Pierwszy rok Voice House za nami. Bardzo dziękujemy Słuchaczom i Partnerom. W samym sercu
innowacyjnej dzielnicy Warszawy, w CIC, codziennie powstają nowe audycje i premierowe formaty.
Kolejny rok zapowiada się jeszcze ciekawiej.
Profesjonalne studio, jakościowe treści
Voice House, autorski projekt Jarosława Kuźniara, zadebiutował jesienią 2020. Plan
pozostał niezmienny: profesjonalna produkcja podcastowych treści premium. Sam Kuźniar
kilkanaście długich lat spędził w studio radiowym i lektorskim. Nadszedł więc idealny moment na
rozwinięcie porządnych audycji audio już na własnych warunkach, bazując na wiedzy i ogromnym
doświadczeniu.
Goong, czyli Azja w polskiej kuchni
Podcasty podbiły Amerykę i zaczynają coraz więcej znaczyć w Europie. Rośnie liczba Słuchaczy,
podnosi się jakość treści, kiedy jeszcze urządzenia do sterowania głosem zaczną mówić po polsku,
rewolucja przyspieszy.
„Poziom polskich podcastów jest bardzo różny, za dużo rzeczy nagrywanych jest bez planu
merytorycznego i pod kocem w salonie. Dlatego od samego początku postawiliśmy na brak
kompromisu z dźwiękiem i przygotowaniem Hostów. Skupiliśmy się na Autorach z wiedzą,
doświadczeniem i warsztatem. Do tego własna muzyka przygotowywana przez duet SlowMo,
profesjonalna postprodukcja każdej audycji u przyjaciół ze Zgrywa Studio” – mówi Jarosław Kuźniar.
Voice House dostarcza kompleksowy produkt audio, video i LIVE. Od koncepcji audycji, poprzez
produkcję, postprodukcję, warstwę graficzną, muzyczną aż po finał, czyli dystrybucję. Oferujemy
autorom i markom niezależną platformę voicehouse.co i zapewniamy szeroki sygnał na każdą
platformę streamingową.
Pracujemy w nowoczesnym studio, na najlepszym sprzęcie, w nowoczesnych wnętrzach
Cambridge Innovation Center. Pięć profesjonalnych kamer w studio, mikrofonów i porządne
oświetlenie. Do tego osobne studio mobilne, dla audycji, które wymagają pracy w terenie.
Wśród Klientów i Partnerów Voice House od początku pojawiły się największe marki. Wśród nich
m.in. Google4Startups, Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, Citi Handlowy, Credit
Agricole, CIC, ING, Deloitte, Tender Hut, Digital Poland, Cobin Angels, Huawei, HP, Kubota, Stor9, Reserved, Santander Bank Polska, Cisowianka Perlage czy Fundacja
Rak’N’Roll. Wspólnie udało się zrealizować duże kampanie, materiały filmowe i serie
podcastów.
Tylko w Voice House – unikalne treści
Voice House to rosnąca społeczność świadomych Słuchaczy, którzy są z nami regularnie, dzielą się
udycjami i czekają na nowe odcinki. A kiedy już nadejdzie premiera – w sporej części zostają do samego końca odcinka.
Średnio prawie 70% odbiorców przesłuchuje nasze podcasty od początku do końca, a audycje Voice
House okupują pierwsze miejsca list przebojów w swoich kategoriach – podkreśla Kuźniar.
Pierwszy, udany rok
W ostatnim Newsletterze szef Voice House zdradził plany rozwoju firmy.
Choć Słuchacze już dziś doceniają naszą jakość, chciałbym stworzyć Voice House Club – strefę premium
dla audycji, które będą dostępne subskrypcyjnie tylko dla Członków klubu. Ale – co dla mnie równie
ważne – chcę, żeby członkowie Społeczności Voice House mieli dostęp także do spotkań z naszymi
Hostami i gośćmi specjalnymi na żywo – w świecie offline.
Chcemy trzymać się jakości technicznej i merytorycznej. Z szacunku do Słuchaczy, żeby siadając
do Voice House nigdy nie tracili czasu.