Dobrze mi! – nowe technologie i innowacyjność

| | ,

Jak już pisałam mam zaległości w relacjach. Dlatego dopiero dziś będziesz miała okazję przeczytać relację Joli Christol z konferencji Dobrze mi, która odbyła się 26 kwietnia. Sposobność jest całkiem dobra, bo jeśli spodoba Ci się to co przeczytasz to może wybierzesz się na kolejną, która odbędzie się 24 maja 🙂 

26 kwietnia już po raz kolejny Ewa Marchlak zaprosiła nas na konferencje „Dobrze mi w biznesie” – przedsiębiorczość w praktyce.

„Dobrze mi w biznesie” – przedsiębiorczość w praktyce to spotkania dla kobiet, które już mają swoją firmę lub chciałyby ją otworzyć. Na spotkaniach z przedsiębiorczością poruszane są techniczne aspekty biznesu, tematy związane z prowadzeniem firmy. Tym razem konferencja odbyła się pod hasłem „NOWE TECHNOLOGIE I INNOWACYJNOŚĆ”.

18553847_655109151354207_1313498049_o

Na wydarzenia „Dobrze mi w biznesie” – przedsiębiorczość w praktyce,  zapraszani są trenerzy, eksperci, praktycy biznesu, którzy przekazują uczestnikom swoją wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu biznesu. Taką osobą jest również Martyna Zastawna, właścicielka firmy WoshWosh zajmującą się renowacją butów. Historia Martyny, zwanej „Panią od butów”, jest niezwykle pasjonująca i wręcz porwała uczestników. Firma WoshWosh powstała w lipcu 2015 roku z miłości właścicielki do butów. Obecnie firma zatrudnia 23 pracowników, obsłużyła 10 tyś. klientów, posiada 29 tys. fanów na Facebooku, o firmie ukazało się ponad 80 artykułów w prasie. Firma WoshWosh ma swoje oddziały w Warszawie i Łodzi. Martyna, jak sama mówi, jest butoholiczką, po pracy pisze bloga „Pani od butów”. Jeśli chcesz poznać ją bliżej koniecznie zajrzyj na bloga!

18552933_655109024687553_2036733996_o

O tym  jak tworzyć angażujące treści, które sprzedają na Facebooku, Instagramie i LinkedIn opowiedziała nam Dominika Nawrocka.
Jak wiemy, firma nie istnieje bez sprzedaży. Sprzedaż nie istnieje bez marketingu. A marketing w obecnych czasach nie istnieje bez mediów społecznościowych. I tak, żeby istnieć w biznesie warto być na Facebooku, Twitterze, Instagramie czy LinkedIn-ie. Aplikacje te działając w sieci i na urządzeniach mobilnych dają nam dostęp do 50% ludności na świecie! Tego potencjału nie należy zmarnować, ale trzeba dobrze wykorzystać.
Największy zasięg ma Facebook, zaś Twitter to największa « agencja informacyjna ». Dla klientów biznesowych warto zaistnieć na Linked in. Żeby w pełni jego możliwości wykorzystać zaleca się  wersje premium z wszystkimi funkcjonalnościami. A Sales Navigator z LinkedIn to świetny CRM do budowy listy potencjalnych klientów.
Treści jakie zamieszczamy w tych aplikacjach powinny być jasne, przejrzyste, z dobrą grafiką, by przyciągała oko widza. Według zasady Pareto 80/20 – 80% treści powinna dawać klientom wartość, zaś 20 powinna wspominać o sprzedaży naszych produktów. 80% wartościowej treści może być w połowie własna a w połowie wykorzystana z innych źródeł. Publikacje zaś mają największy zasięg gdy dołączamy do nich video lub transmisje na żywo. Publikować warto pod koniec tygodnia o godz 9, 13 i 15tej – wtedy użytkownicy, czyli nasi potencjalni klienci, są najbardziej aktywni. Tematy publikacji mogą być różne: co nowego w naszej firmie, wywiady, koncerty / występy muzyczne  (w przypadku muzyków) sesje pytań i odpowiedzi, filmiki o tym jak powstają nasze produkty itp.

18552927_655108491354273_1925766352_o

O 10 sposobach na skuteczną reklamę na Facebooku opowiedziala Magdalena Daniluk.
Magdalena jest skoncentrowana na celach sprzedażowych swoich klientów. Uczy ich pozyskiwania właściwych kontaktów z rynku za pomocą narzędzi cyfrowych i konwertowania ich w klientów. Jej agencja FAT ROI prowadzi także działania produkcyjne – tworzy angażujące treści do mediów społecznościowych, prowadzi kampanie reklamowe na Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter.
Opowiedziała nam jak stworzyć skuteczna reklamę na FB  korzystając z Business managera dodając 3 zasoby: ludzi (administratorzy) FP i konta reklamowe.
Aby skonfigurować pixela FB  używamy kreatora konfiguracji, który poprowadzi nas przez cały proces. Dzięki wtyczce FB Pixel Helper możemy «wyłapywać» odbiorców naszych produktów oraz tworzyć śledzące reklamy, czyli remarketing.
W tym celu trzeba stworzyć grupę odbiorców, zrobić reklamę i podciągnąć tą grupę pod reklamę. W zależności od wyznaczonego celu możemy budować listy odbiorców  zainteresowanych naszymi webinarami, e-bookami czy chociażby treścią strony.

18596306_655108004687655_1007378668_o (1)

Następne spotkanie DOBRZE MI odbędzie się 24 maja a biznesowi eksperci opowiedzą nam o Spółce z o.o. i optymalizacji kosztów.

Poprzednie

ODPO(za)CZNIJ z głową – Agnieszka Szczepaniak

U Strzygi – reset umysłu i relaks dla ciała

Dalej