Dziewczyny,
W ostatnią sobotę byłam na kolejnej Konferencji Kasi Dziubałki i muszę powiedzieć, że była super zorganizowana. Bardzo dobre miejsce, bo w centrum. Ładna sala, ciekawe stoiska. Ciekawi i wartościowi prelegenci. Wszystko przemyślane i na temat. Kasia – gratulacje!
Konferencję zrelacjonowała dla Was Ania Pruszkowska. Ja ją tylko delikatnie uzupełniłam:)
Prowadząca konferencję, Kasia Dziubałka, powitała gości po zakończeniu networkingu, prowadzonym przy kawie pod czujnym okiem Grzegorza Turniaka.
Konferencję rozpoczęła muzycznym występem solo, skrzypaczka, Agnieszka Flis. Próbka jej gry poniżej.
Pierwszą prelegentką była Pani Joanna Malinowska-Parzydło, ekspert budowania marki PREMIUM. Pani Joanna prowadzi blog „Jesteś marką”, a jej wystąpienie pt. ”Marka liderki w świecie twardego biznesu” było bardzo profesjonalne i treściwe. Na czym polega budowanie marki liderki, która nie jest dla każdego, a jedynie dla osób ambitnych, odpowiedzialnych za własne życie oraz jego jakość. Marka ta wyróżnia się zaufaniem, lojalnością, renomą, referencją, relacją czy reputacją. Bazuje na tym, co dziś w biznesie ma znaczenie, czyli wartości i to jakim jest się człowiekim. Każda marka liderki premium jest oparta na autentyczności, na byciu sobą, a budowana jest na poczuciu własnej wartości.
Cechy silnej marki:
mentalny zwycięzca
lider swojego rynku
stabilna niepodważalna pozycja
powszechnie znana
wyróżniająca się
odważna
wysoka reputacja
Strategia budowania silnej marki obejmuje: misję, marzenia, porządne pozycjonowanie, zebranie mojego „stada”, czyli grupy osób podzielającej moje poglądy, PR wewnętrzny (za co cenimy samych siebie).
Do budowania strategii marki przechodzimy po odpowiedzi na 2 podstawowe pytania: Jaką mam relację z samym sobą? Jakim jestem człowiekiem w relacjach z innymi?
Następne wystąpienie pt. „Jak skutecznie użyć twoich historii życiowych w marketingu internetowym dla przyciągnięcia większej ilości klientów” poprowadziły trenerki marketingu internetowego oraz autorki projektu SHK, Sylwia Sikorska oraz Honorata Lubiszewska. Pasją duetu jest marketing internetowy, a misją –zarazić innych możliwościami, jakie on daje. Dziewczyny obrały sobie za cel zmotywować kobiety do realizowania własnych, „ schowanych do szuflady” projektów.
Własną historię należy budować świadomie we wszystkich mediach internetowych, możemy w tym celu użyć m.in. własne profile w mediach społecznościowych.
Istotna informacja dotyczyła elementów tworzenia własnej strony www, która powinna być funkcjonalna. Powinna zawierać element zapisu na bezpłatną usługe/ produkt. Spojrzenie na tunel sprzedażowy zwraca uwagę na budowanie relacji z klientem i kierowanie na ofertę,a nie samej sprzedaży. Dziewczyny zwróciły uwagę na znaczenie video w marketingu internegowym.
Wartościowe video (nagranie do 3 minut) zawierać powinno:
– powitanie,
-3-5 najważniejszych punktów,
-element historii w 2-3 zdaniach,
-wezwanie do akcji, czyli call to action,
Tak przygotowane video umieszczamy na Facebooku, Vimeo lub You Tube, w zależności od naszej grupy docelowej.
Mieliśmy też okazję wykonać ćwiczenie, podczas, którego w parach mieliśmy sobie opowiedzieć o swojej pasji. Wszyscy bardzo się w nie zaangażowali.
Kolejna prelegentka, Patrycja Załug, poprowadziła spotkanie do tematu „ Buduj swój sukces na autentyczności”. Patrycja jest autorką książki „ 100 pomysłów, jak być dla siebie dobrą”, prowadzi fanpage „Codziennie pewna siebie”.
Zachęcała do tego, żeby każda z nas, w ramach autocoahcingu, odpowiedziała sobie na pytania: czego ja tak naprawdę chcę?,co mi to da, kiedy już to osiągnę?, co mi da to co osiągnę, kiedy już to osiągnę?
Patrycja podzieliła się również strategią na budowanie mocy i pewności siebie, która wygląda następująco:
Wsłuchuj się w siebie
Poznawaj i odkrywaj prawdziwą siebie w działaniu
Odważ się na więcej!
Po przerwie lunchowej, kolejny blok tematyczny rozpoczęła Agnieszka Maruda-Sperczak nt. ”Instant Influence-skuteczne motywowanie”. Pojęcie Instant Influence to nic innego jak standardowa metoda stosowana w rozmowach na oddziałach ratunkowych w USA , stosowana m.in. w celu udzielania pomocy w wychodzeniu z uzależnień.
Instant Influence to 1 rozmowa, 6 pytań i 7 minut co stanowi łącznie skuteczną motywację. Te pytania to 6x dlaczego?, które prowadzi nas do odpowiedzi dlaczego coś robimy i to nas właśnie motywuje. Dla skutecznej motywacji niezbędne są: autonomia, zaufanie, wartości. Zaś, aby utrzymać motywację należy stale wzniecać żar, aby się całkowicie nigdy nie wypalił.
Kolejne punktem programu był panel dyskusyjny na temat klientów i ich pozyskiwnia. W panelu wzięli udział: Magdalena Zdrenka-Ciałkowska, Magdalena Szewczuk oraz Jerzy Zientkowski. Eksperci odpowiadali na pytania, które zebrała Kasia Dziubałka, Pani Magda Zdrenka – Ciałkowska, z wykształcenia architekt wnętrz, jest redaktorką i wydawcą magazynu „Madame”. Nie działa sama, posiada fantastyczny zespół fachowców, z którym tworzy magazyn. Pani Magda Szewczuk, działająca od lat w marketingu sieciowym i sprzedaży bezpośredniej, prowadzi projekty: „MLM od kuchni” oraz „Czerwona Szpilka”. Pan Jurek, informatyk z wykształcenia, dziś coach i mentor, mówca, specjalista, jak sam to określił, ds. nazywania i upraszczania.
Kilka wskazówek od prelegentów na temat pozyskiwania klientów:
Każdy z nas jest klientem, każdy z nas coś sprzedaje.
Produkt /usługa musi odpowiadać na potrzeby klienta (nie jest też dla każdego).
Jeśli Klient kupi Ciebie to kupi również produkt, który za Tobą stoi.
Do klienta trzeba dziś WYJŚĆ i dotrzeć, poinformować go o produkcie/usłudze,
Samo pozyskanie klienta nie wystarczy, istotna jest długoterminowa współpraca oraz relacja
Zaczynamy od zbadania produktu/usługi, co o nim mówią sami klienci, jaką daje im wartość
Klientowi należy się przypominać (pamiętać też o jego urodzinach czy imieninach)
Powinniśmy słuchać Klienta i być na niego uważni.
Po przerwie kawowej, wystąpiła Agnieszka Szczepaniak – Zen Coach, twórca terazcoach.pl, poprowadziła wykład „ Poczuj siebie tu i teraz”. Uważność jest dziś niezbędną umiejętnością, gwarantuje nam przytomność umysłu, którą rozwijamy przez skupianie uwagi. Dzięki uwadze zaś, poznajemy sami siebie i przywracamy życiu.
Co daje nam uważność? Świadome bycie tu i teraz, bo przeszłość zostawiamy w przeszłości, a przyszłość zostawiamy w przyszłości. Jesteśmy bardziej uważni na siebie i na otoczenie.
A jak się ma uważność do biznesu? Dzięki niej dostrzegamy istotę problemu, zauważamy różne rozwiązania, mamy dostęp do większej ilości spokoju w sobie, mamy większy dystans do wydarzeń oraz umiejętność słuchania i uważność na innych.
Ostatnie wystąpienie należało do 3 adeptek Szkoły Liderek.
Basia Karska opowiedziała, jak za darmo przetestowała swój pomysł na biznes, którym miała być kawiarnio –księgarnia. Dziś organizuje warsztaty i konferencje oraz fanpage „Zbyt zajęci żeby żyć”.
Ania Błońska–Typa, specjalista ds. BHP, opowiedziała swoją historię, jak odnalazła swoją drogę i siebie samą w Szkole Liderek, jak zrewidowała i zbudowała na nowo swój plan na życie.
Małgosia Michalska – Wojciechowska opowiedziała o swoim pomyśle na życie „Skrzydlata Mama”, który przybrał formę bloga, fanpage’a oraz strony www, na których znajdziecie mnóstwo pomysłów na spędzanie czasu ze swoim dzieckiem.
Po tak inspirujących tematach przyszła pora na losowanie nagród. Ciekawy program konferencji zadowolił uczestniczki, miła atmosfera i pozytywna energia wpłynęły na dobry nastrój wszystkich zebranych.