Daj się zapamiętać! 3 gadżety reklamowe, które wyróżnią Cię na tle konkurencji

| |

Gadżety reklamowe to sposób na to, by w relatywnie tani i łatwy sposób zapewnić sobie przewagę konkurencyjną nad innymi firmami, które świadczą podobne usługi co my. Nie zawsze musimy konkurować jakością lub ceną – wystarczy dobry pomysł na gadżet, który przekona klientów i zwiększy zaufanie do naszej marki. Jakie 3 gadżety reklamowe sprawdzą się najlepiej?

Butelki wielorazowe dla klientów

Planując kampanię marketingową uwzględniającą wykorzystanie gadżetów reklamowych, musimy mieć na uwadze zmieniające się trendy i rosnącą świadomość klientów. To, co kiedyś było dla klientów atrakcyjne, dzisiaj jest niemodne, nieekologiczne i w efekcie może wpłynąć negatywnie na postrzeganie naszej marki jako takiej, która nie zwraca uwagi na to, co dzisiaj ważne.

Rozwiązanie? Inwestycja w ekologiczne gadżety reklamowe, które zachęcą klientów do korzystania z przydatnych gadżetów reklamowych. Doskonałym przykładem będą butelki wielorazowe reklamowe. Taki upominek, dodawany do dużych zamówień lub stanowiący gadżet podczas targów branżowych zostanie doceniony przez wszystkich, którzy zdają sobie sprawę z globalnego problemu nadmiernego zużycia plastiku.

Szklane butelki będą chętnie użytkowane przez klientów, a trwałe logo naszej firmy na butelce zwróci uwagę potencjalnych klientów, którzy być może zwrócą uwagę na naszą firmę i zechcą poznać ofertę. Butelki reklamowe, dzięki niskim kosztom, mogą stać się najskuteczniejszym sposobem na przyciągnięcie nowych klientów.

Kubki reklamowe

Choć butelki wielorazowe stanowią idealny gadżet dla osób, które lubią kontrolować poziom wypijanej wody, nie możemy zapomnieć o wszystkich tych, którzy rano nie mają czas na delektowanie się swoją kawą. Kubek termiczny z logo i nazwą naszej firmy to kolejny praktyczny przykład prezentu reklamowego, który sprawdzi się doskonale jako praktyczny gadżet, codziennie wykorzystywany przez naszych klientów.

Podobnie jak butelki, kubki termiczne mogą być dołączane do dużych zamówień, wysyłane w formie prezentu na urodziny klienta, a wysokiej jakości kubki i bidony świetnie sprawdzą się także jako nagroda w konkursie organizowanym w social mediach. Ten prosty i jakże oczywisty gadżet jest tym, co pozwoli nam wyprzedzić konkurencję i zapewnić sobie doskonałą reputację firmy dbającej o potrzeby swoich klientów.

Elektroniczny gadżet reklamowy dla stałych klientów – ładowarki z logo

Czas na elektroniczne gadżety reklamowe, które już od kilku lat robią prawdziwą furorę i pomimo nieco wyższej ceny doskonale sprawdzają się w formie upominków dla klientów. Do wyboru mamy naprawdę wiele propozycji: powerbanki, ładowarki z logo firmy, dyski USB – to najczęściej występujące przykłady elektronicznych upominków, które świetnie sprawdzają się zarówno jako prezent dla klientów, jak i forma gadżetu dla pracowników.

Decydując się na inwestycje w elektroniczne gadżety, musimy pamiętać, że najważniejsza jest jakość. Jeśli zaoszczędzimy na takich gadżetach, a te w krótkim czasie zepsują się lub będą niezdatne do użycia, klienci zrażą się do nas i być może nawet stwierdzą, że niska jakość gadżetu jest tożsama z niską jakością naszych własnych towarów i usług. Uważajmy na to i dokładnie przeanalizujmy swój wybór i wybierzmy odpowiedniego dostawcę gadżetu, który pomoże nam zdobyć zaufanie klientów i zachęcić ich do skorzystania z naszej oferty.

Poprzednie

Wspomaganie produkcji – jak przebiega i na czym polega?

Malta i Gozo – wyjazd radości z Akademią Radosnego Życia

Dalej

Dodaj komentarz