Dobrze mi w biznesie – Instagram i PR

| | ,

W czasie tego eventu miałam swoje wystąpienie na innym spotkaniu:) Dlatego relację z Dobrze mi w biznesie przygotowała Ewa Marchlak.

20 czerwca w Warszawie odbyło się kolejne wydarzenie pod hasłemDobrze mi w biznesie”.

To spotkanie dla osób, które już mają swoją firmę lub mają zamiar ją stworzyć. Na spotkaniach z przedsiębiorczością poruszane są techniczne aspekty biznesu, tematy związane z prowadzeniem firmy. Prelegentami są przede wszystkim praktycy biznesu, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Na poprzedniej edycjach uczestniczki zgłosiły chęć zgłębienia tematu social media a konkretnie Instagrama oraz kwestię PR-u, zatem do współpracy zaprosiłam Joanna Ceplin oraz Ilonę Adamską.

Joanna przedstawiła funkcjonalność Instagrama od podstaw. Zwróciła uwagę, iż jest możliwość prowadzenia konta prywatnego oraz konta biznesowego. Konto biznesowe daje większe możliwości promocji swojej firmy, można ustawiać reklamy, sprawdzać statystyki. Bardzo ważnym elementem jest bio na Instagramie. Jest ono ograniczone znakami, zatem warto przemyśleć opis i stworzyć go tak, aby zachęcał do śledzenia naszego konta. W bio również znajduje się jedyny „klikalny” link, czyli taki, który przenosi obserwujących na naszą stronę. Warto go zmieniać w zależności od tego do jakiej treści na naszej stronie www lub na FB ma on prowadzić.

dobrze mi3

Ilona Adamska jest wydawcą i redaktor naczelną magazynu Law Business Quality. Prowadzi również agencję PR-ową ID MEDIA. Opowiadała o początkach swojej firmy, o tym, jak to się stało, że trafiła do świata mediów. Mówiła o badaniach, które pokazują, iż świat przenosi się do internetu i coraz większe znaczenia mają social media w prowadzeniu biznesu, dlatego warto w nich być, warto budować swoją firmę w SM, jak również markę osobistą, która jest jej nieodłącznym elementem.

Reklama jest dziś konieczna. Ważne jest, aby być „przed oczami” potencjalnych klientów ciągle, bo zanim firma zakorzeni się w umysłach odbiorców i zacznie być kojarzona miną 3 lata. Działania PR-owe zwykle  nie są nastawione na sprzedaż a raczej na budowanie świadomości marki. To udział w kongresach, konferencjach, zarówno jako partner i uczestnik, to działania społeczne, to patronaty czy wydawanie książek.

Ilona mówiła też o swojej najnowszej książce „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko”, którą miałam przyjemność otrzymać w prezencie od autorki. Gorąco ją polecam każdej kobiecie, która jest świadoma tego, jak ważne w życiu są relacje międzyludzkie – zarówno te prywatne jak i te zawodowe. Czy można z sukcesem połączyć życie prywatne z zawodowym?  Jak budować szczęśliwy związek? Jak tworzyć spójny wizerunek firmy? O tym wszystkim przeczytasz  w książce Ilony.

dobrze mi 6

Dziękuję Prelegentkom oraz Uczestniczkom – to właśnie WY tworzycie charakter oraz wyjątkowy klimat  wydarzeń pod marką „Dobrze mi”!

dobrze mi 4

Zapraszam do śledzenia fanpage „Dobrze mi” na Facebooku i Instagramie, już wkrótce kolejne pasjonujące spotkania. 🙂

A ja zapraszam do śledzenia wydarzeń na blogu tyibiznes.com.pl, w których na pewno znajdziesz wydarzenia Ewy!

Poprzednie

Jak napisać CV, żeby zaprosili Cię na rozmowę o pracę? – cz.1 – Iza Wołyniec-Sobczak

Świadome budowanie marki – PR, marketing, blogosfera

Dalej