Kartki świąteczne w biznesie

0

Kartki świąteczne to miły gest – oznaka pamięci o drugiej osobie. Zwyczaj wysyłania życzeń przy okazji Bożego Narodzenia, Nowego Roku i Wielkanocy jest obecny także w biznesie.

 

Przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę, że w przedświątecznym okresie warto pamiętać nie tylko o przyjaciołach, rodzinie i znajomych, ale również o klientach, współpracownikach, partnerach biznesowych i innych zaprzyjaźnionych firmach.

Kartki świąteczne – wyraz pamięci i szacunku

Okres przedświąteczny jest na swój sposób magiczny. To dobry czas na okazanie innym ludziom, że są dla nas ważni. Dotyczy to także kontaktów służbowych. Kartki świąteczne to rodzaj podziękowania za udaną współpracę i okazane zaufanie. Taki gest sprzyja podtrzymywaniu kontaktów biznesowych i pomaga zacieśnić więzi. Pokazuje, że nadawcę i odbiorcę życzeń łączą nie tylko wspólne interesy, ale też partnerstwo i przyjaźń. Sprawia, że ten drugi czuje się wyjątkowy.

Kartki świąteczne to także ważny element działań marketingowych, pomagający ocieplić wizerunek firmy, a w niektórych sytuacjach przypomnieć o jej istnieniu. Takie działania – ze względu na swój sympatyczny charakter zawsze zostaną dobrze zapamiętane. Nawet jeśli sam fakt otrzymania życzeń ulegnie zapomnieniu, ich nadawca nadal będzie budzić miłe skojarzenie.

Kartki świąteczne mogą być wzbogacone o logo firmy, dzięki czemu stają się jednocześnie jej wizytówką i reklamą.

Jakie kartki świąteczne wybrać?

W dobie mediów elektronicznych coraz większą popularnością cieszą się życzenia wysłane za pośrednictwem e-maila lub portali społecznościowych. To rozwiązanie jest tańsze i szybsze niż tradycyjne kartki świąteczne, lecz posiada wiele wad.

Po pierwsze, odbiorca może odczuć, że taka forma składania życzeń jest mało osobista. Podobny sposób komunikacji stosuje wiele firm, istnieje więc duże prawdopodobieństwo, że otrzymana w ten sposób kartka świąteczna będzie jedną z wielu, przez co straci na znaczeniu i wyjątkowości. Papierowe kartki świąteczne pozostają w pamięci na dłużej nie tylko ze względu na swoją, jak na obecne czasy, oryginalność. Elektroniczne życzenia znikają wraz wyłączeniem komputera.

Tradycyjne kartki świąteczne mogą stać się ozdobą, którą warto wyeksponować (np. na biurku lub pod firmową choinką), aby jeszcze bardziej wczuć się w świąteczny nastrój.

Tradycyjne kartki świąteczne, na różne okazje, można zamówić w sklepie internetowym kartkiswiateczne.com.pl, prowadzonym przez Wydawnictwo „Czachorowski i s-ka”. Bogaty wybór wzorów, możliwość zamieszczenia logo firmy oraz wysoka jakość wykonania sprawią, że kartki świąteczne będą cieszyć nie tylko serce, ale też oko.

Podziel się.

O autorce

Blogerka z wieloletnim doświadczeniem marketingowym, pr-owym i reklamowym w międzynarodowej korporacji. Tłumacz i nauczyciel języka francuskiego. Pasjonuje mnie rozwój osobisty, ludzie, relacje. Piszę o i dla kobiet, informuję, inspiruję, relacjonuję dla Was to co mnie wciągnęło, czyli przedsiębiorczość, networking, konferencje, spotkania kobiece i nie tylko. Jestem otwarta na współpracę z chętnymi i ciekawymi osobami.

Pozostaw odpowiedź