Gdzie warto zaglądać w sieci? – #3

3

Dziś postanowiłam podzielić się z Wami kolejną porcją blogów, na które czasami zaglądam. Tym razem są to blogi z zakresu marketingu, szeroko rozumianego.

Dorzućcie miejsca, w ktore warto zaglądać według Was. Chętnie zajrzę i dorzucę do listy:)

 

Blog, którego autor Maciej Budzich, otrzymał statuetkę Bloga Roku 2014! Jego blog – Mediafun – świetnie wychwytuje nowe trendy w marketingu i kreuje nowoczesne spojrzenie na tenże. Warto!

Blog Pr-owy i Marketingowy – PijaruKoksu.

Blog, który odnalazłam przypadkiem – pełen ciekawej i użytecznej wiedzy – blog Artura Jabłońskiego.

Blog o copywritingu, social media, pozycjonowaniu – Blog.silence.pl

Dużo o konwersji, której wielkość ma znaczenie głównie dla osób prowadzących sklepy internetowe znajdziecie na blogu – Marketizator.

Branding w internecie znajdziecie u Pawła Tkaczyka.

O blogu Natalii Hatalskiej już pisałam, ale warto wspormnieć o nim w kategorii – marketing. Znajdziecie u niej tematy z pogranicza marketingu, nowych technologii i nauk społecznych.

O blogu Jacka Kotarbińskiego usłyszałam, gdy był gościem Akademii Grzegorza Turniaka. Jest on autorem książki „Sztuka rynkologii”, a na blogu znajdziecie wiedzę dotyczącą marketingu i reklamy.

Ostatnio  trafiłam na blog na Freshmail’u. Jest tam głównie wiedza na temat e-mail marketingu, ale pojawiają się również teksty na  inne tematy marketingowe.

Bardzo ciekawe miejsce to Sprawny Marketing. Znajdziecie tu tematy od pozycjonowania po marketing w mediach społecznościowych, np. na Instagramie lub YouTube.

Ciekawej lektury i do następnej odsłony!

Podziel się.

O autorce

Blogerka z wieloletnim doświadczeniem marketingowym, pr-owym i reklamowym w międzynarodowej korporacji. Tłumacz i nauczyciel języka francuskiego. Pasjonuje mnie rozwój osobisty, ludzie, relacje. Piszę o i dla kobiet, informuję, inspiruję, relacjonuję dla Was to co mnie wciągnęło, czyli przedsiębiorczość, networking, konferencje, spotkania kobiece i nie tylko. Jestem otwarta na współpracę z chętnymi i ciekawymi osobami.

3 komentarzy

Pozostaw odpowiedź